τεννις

τεννις
Έλα και εσύ μαζί μας, εγγράψου σήμερα και απόλαυσε τα προνόμια του μέλους του Club
Τελευταία νέα

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Τεχνικές συμβουλές για παίκτες

1.      Με καλό πάτημα έχω:
·    ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ
·    ΔΥΝΑΜΗ
·    ΑΚΡΙΒΕΙΑ
2.      ΒΑΣΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ:Η ρακέτα συναντά τη μπάλα πάντα μπροστά.
3.      Κατά το «top spin» η ρακέτα «βουρτσίζει» τη μπάλα από κάτω προς το επάνω.
4.      Το καλό Backhand απαιτεί προετοιμασία με μεγάλη στροφή του σώματος (βλέπω τη μπάλα πάνω από τον ώμο μου).
5.      Με σωστό follow throw έχω:
·    Βάθος στη μπάλα
·    Σωστή τοποθέτηση της μπάλας
6.      Κατά το χτύπημα ρίχνω το βάρος μου προς τη μπάλα.
7.      Συμβουλές για καλύτερο service:
·    Αυτοσυγκέντρωση
·    Καλό Toss (πέταγμα της μπάλας)
·    Ρυθμός
·    Ακολουθώ το χτύπημα με το σώμα μου
8.      Για καλύτερη επιστροφή του service:
·    Χαμηλή στάση
·    Ετοιμότητα
·    Μικρό άνοιγμα ρακέτας
·    Touch μπροστά
·    Ακολουθώ το χτύπημα
9.      Ο ολοκληρωμένος παίκτης πρέπει να έχει:
·    ποιότητα και ισορροπία σε όλα του τα χτυπήματα
·    άριστη ψυχολογία
·    άριστη φυσική κατάσταση
10.   Κατά το παιχνίδι:
·    Ενθαρρύνω συνεχώς τον εαυτό μου
·    Διατηρώ την ψυχραιμία μου
·    Οι συμβουλές του προπονητή μου είναι πάντα στο μυαλό μου
·    Δίνω τον καλύτερο εαυτό μου σε κάθε πόντο, ανεξάρτητα από το σκορ
·    Είμαι πάντα ειλικρηνείς και ευγενικοί
·    Σε κάθε αλλαγή γηπέδων ξεκουράζομαι και πίνω πάντα λίγες γουλιές νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια: